Snart är älskling hemma <3

Per Filip Lundgren min älskade pojkvän och snart mer, är snart på väg hem <3

Han och resten av Kina gänget lyfter i morgon bitti kl: 9.00 svensk tid.
Dom ska mellanlanda i Danmark för att byta plan och då ska han skriva.

Jag och flera här ifrån ska åka och hämta Filip på arlanda i morgon, vi tänkte åka dit s¨vi har god tid på oss :)
Kolla oss omkring på arlanda och ta någon fika :D

Detta påsklov som jag tillbringade själv utan Filip eller mina vänner har gått fort, Tack och lov.
Jag har hjälpt till några dagar i Österby Hembageri, och jag har varit barnvakt och varit på påskmiddag hos pappa.
På påskmiddagen kom mina efterlängtade halvbröder med sina flickvänner, Robert stannade kvar efter middagen och sov över. Saknat honom enormt mycket. Robert och jag är ganska så lika, samma tänk och så. Han har ställt upp för mig många gånger. Han verkligen bryr sig om mig, hans "lillasyster".
Robert är den storebrorn som jag alltid önskat att jag haft<3

Nu längtar jag så enormt efter att Filip min älskling ska komma hem. På lördag firar vi 1år tillsammans! Kan inte fatta hur fort tiden har gått! Nu den 30April så var det 1år sen jag träffade Filips familj och det glömmer jag aldrig :D

Ikväll blir det mys mys nere i skinnsoffan i Österbybruk med Filips familj.
Tända lite ljur och så klart Grey's Anatomy, yeahh , förra veckan var det inget eftersom det var hockey, usch!

Ha det gött, skriver i morgon eller senare ikväll!!

mm                                 


Kommentarer
Postat av: zarah

vad fint du skrev om robert. hoppas allt är bra. kram

2009-04-15 @ 18:11:35
URL: http://muppmulle.blogg.se/
Postat av: Wicke

Vad du är gullig, min älskade bonus"unge". Vad skönt att Filip kommer hem så du får krama om honom jättemycket. Pappa ligger på sängen och hälsar till dej. Hälsa hälsa familjen Filip. KRAM

2009-04-15 @ 18:16:29
Postat av: Robert

har saknat dig oxå lillasyster :) det va riktigt kul att träffa dig igen :D Så synd att ni inte kunde komma på fredag, men som sagt så blir det fler gånger :) puss å kram ifrån bror

2009-04-15 @ 19:54:38
Postat av: fanny

På löööördag ;D haha <3

imorgon ska du få se min underbara klänning jag har hittat på MQ. :D

2009-04-15 @ 22:20:42
URL: http://fannytheminibaker.blogg.se/
Postat av: Filip :)

Hej Lina, sotnos, alskling<3 :) Nu har vi atit typ lunch med en massa olika saker och fatt jattegod efterratt :) Mina vaskor klarade sig precis under viktgransen och tror att alla andras oxa gjorde det =)11.30 peking tid ska vi aka mot flygplatsen och flyget gar 14.55. kl 18.40 ska vi vara framme i kopenhamn och sedan kl 20.05 sa flyger vi mot Stockholm Arlanda :) Jag saknar och Alskar dig sa himla mycket! Snart ar jag hemma, om ca 15 timmar :) da ses vi igen och skiljs aldrig mer at <3 :D Nu ska jag ata lite anka och sedan ska vi bara ner vara vaskor =) Puss o Kram fran Peking// Din for evigt. Filip <3

2009-04-16 @ 05:03:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0