Knäcke jobb idag!

Hejhej :)

Idag så åkte jag och filip upp till bageriet så fort vi vaknat, åt frukost och planerade lite.
Laminerade lappar och kollade över recepten.
Vi började baka omkring 11.00 och höll på till typ 15.00.

Vart skit bra!! :D

I morgon ska vi upp och kolla hur knäckebrödet ser ut som dagen efter, packa ihop det i backar och lägga undan dom. Vi kanske kör en sort till.

Efter vi jobbat klart så städade vi lite, cyklade hem och kollade vad vi behövde till kvällsmaten, tog bilen och åkte och handlade.
Ikväll blir det bara jag och filip hemma. MYSPYS!!
Vi ska äta fondy, kanske dricka någon cider och bara ta det lugnt.
Jag har inte sovit bra alls natten till onsdag och torsdag, i natt blev det inte så många timmar heller ..
Ska bli skönt att bara ta det lugnt och kanske somna tidigt.

Var underbart skönt att duscha med sån kort frisyr, lättare och det torkar MYCKET fortare.

Här kommer en bild på min goda lunch som jag faktiskt tänkte bjuda mig själv på efter allt slit.
Pannkakor, hallonsylt och choklad :D



Pusspuss<3

Nu ska jag kolla min mail, planera lite till och kolla om projektvännerna är inne på msn :D

Kommentarer
Postat av: mamma Ann

Oj vilken lunch.

Ska ni stå här också - på U-a julmarknad:



http://www.uppsala.to/DynPage.aspx?id=32289



Puss/kram Ann

2009-08-30 @ 19:38:50
Postat av: Lina

Svar till mamma:

Jodå, vi ska försöka stå överallt.

Puss

2009-08-30 @ 20:32:43
Postat av: Mimii

Heej Lina, tack att du skrev om pappa ..

2009-08-31 @ 17:09:03
URL: http://mimiilee.blogg.se/
Postat av: Mimii

Haha jaa, minnen är underbara :)

2009-09-01 @ 12:51:55
URL: http://mimiilee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0