Söndag idag :D

Hejhej :)

Idag så är det söndag, vi sov ut riktigt länge. Nästan för länge, man känner sig mer trött än utvilad.
Susanne kom på morgonen, may, susanne och fanny planerade inför tisdag - Allsång på Skansen!
Dom ska åka dit, dom ska upp ca kl: 4.30 för att kunna gå upp och komma dit i tid och få bra platser.

Jag hade tänkt följa med men jag vet inte, blir så tidigt på morgonen och sent in på midnatten.
Jag och filip ska kanske åka till Gräsö på onsdag, torsdag.

Idag så blir det Kinarestaurang och bio :D
Jag och Filip ska gå och äta på kina-restaurang, may, janne, fanny, susanne och jonas ska till en annan restaurang. Jag och filip ska äta själva och mysa :D
sen kl 18.30 blir det bio.
Bion : Sommaren med Göran
Kommer att bli riktigt trevligt och roligt :)

Sen efter bion så ska jag och filip hem till gunsta.
Jag ska äntligen få se hur mitt rum blev med hyllorna och tavlan m.m. Har inte varit hemma på ca 1vecka.

Pusspuss <3




Jag önskar er all Lycka till Anton och Katarina!! <3
Längtar så :)

(Hade ingen annan bild)

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Hejhej :D



Ja det blir riktigt svårt. Ska försöka göra en med en duva bakom också :)



Tack desamma. Kramar

2009-08-03 @ 10:36:55
URL: http://korkbarn.blogg.se/
Postat av: katarina

makalöst vilken fin bild..... neeej =)

du får försöka ta ngr nya på lördag, ses då! kram

2009-08-05 @ 09:57:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0