Söndag

Hejhej :)

Idag är det söndag, eller snart så är söndagen över.
I morgon så ska jag och filip åka till Thun's och kolla. Jag ska köpa lite skol-material och filip ska kolla på kalsonger, t-shirts m.m.

Just nu så sitter jag i soffan hemma hos mamma i Gunsta :D
Har precis ätit en god middag, nyttig också.

Min lördag var en lugn dag, alla tog det lugnt hemma hos filip. Filip och janne pysslade med stereon och sånt i filips bil. Jag försökte plugga lite och may städade och stickade på :D

May fixade god middag som vi åt ute under infravärmen på altanen, kollade på tv och drack någon cider.

Idag , söndag så ställde vi klockan för att komma upp tidigt. Filip skulle ha match kl 12.00 och träff 10.45. Jag, may och fanny skulle öppna kiosken kl 11.00.

Filips lag är asbra!!
Dom vann solklart över Ferro med 12-0.
Rolig match att kolla på i stormen, det blåste storm typ :P haha!!

Nu ska jag mysa i soffan med älskling<3

Moa, carran, johan, johanna, pontus om ni läser detta, skriv då en kommentar!!
Vi måste bestämma dag vi ska ses och käka på stan :D

Pusspuss <3

Kommentarer
Postat av: Elmina

tjaa, sorry har varit asseg! x)

Nej jag letar efter en etta här

i stockholm .. Just nu bor jag hos

min kära mormor i Djursholm :)

2009-08-17 @ 19:45:52
URL: http://tings.blogg.se/
Postat av: Elmina

precis, jag bytte ju skola för att jag ville ha

lite seriösare & ville gå på en skola med mer

motiverade elever .. så det blev stckholm ..

Men mami bor kvar och jobbar där hon alltid gjort ..



jag skulle egentligen inte bott såhär länge hos mormor,

men då det blev så jävla mycket plugg hann jag inte jobba så mycket .. så då kunde jag inte flytta .. men det har varit ett bra år här, för jag har betalat för allt förutom mat & det är ett större steg än vad man kan tro :) så jag har lärt mig mycket och haft otroligt roligt .. och jag hoppas på att snart ha fast jobb, bostad och körkort :D

2009-08-17 @ 19:51:54
URL: http://tings.blogg.se/
Postat av: carran

Jag har läst!! vi ses i morgon och det ska bli mys!

Puss på dig<3

2009-08-17 @ 22:10:20
URL: http://mcsyskonblogg.se
Postat av: Pernilla

heeej!

Jo jag mår jätte bra :) väldigt skönt.

Hur mår du?

Haha ja jag längtar tills jag fyller. Nej du jag vet faktiskt inte. Är mycket jag vill HA me som jag inte tänker önska mig :)



Massa kramar

2009-08-18 @ 08:43:15
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0