Tisdag idag :)

Hejhej :)

Ska skriva lite om igår och vad som kommer att hända idag!

Igår så åkte jag och filip till thun's.
Vi köpte en varsin skitsnygg fred perry långärmad, jag köpte en svart och filip en ljus/mörk blå - skitsnygg!!

Jag hittade ett par converse som jag bara måste ha + att dom var skit sköna!

Sen åkte filip hem för att träna fotboll.
Jag, henry och wille drog ut och övningkörde i typ 1,5 timme, lite mer. Det gick bra :D
Sen på kvällen kom filip tillbaka <3

Vi köpte också all material som saknades nu när vi börjar skolan igen.
Nya stift pennor, stift, block m.m.

Idag, tisdag så blir det skojj!
I kväll ska jag, filip, moa, johanna, carran, pontus och johan gå på dragon palac'e och käka kina buff'e :D
Vi ska samla ihop oss nu innan skolan börjar igen.
Vi har så jävla skojj tillsammans allihopa!!
Vilket jävla gäng man ska ta studenten med, kommer bli ett sånt ös om ett år  :'D

Nu ska jag se till att plugga lite körkort!!

Bye, pusspuss <3

Kommentarer
Postat av: Carran

Hahhah ja vilken dag! vi kommer få det fett mys på kina och det ska bli grymt kul att få träffa alla igen nu innan skolan börjar!

HAhah ja studenten kommer bli underbar tillsammans med er. Jag längtar och är taggad som fan!

Vi ses snare idag vännen.:D

Puss på dig<3

2009-08-18 @ 11:19:42
URL: http://mcsyskonblogg.se
Postat av: Anonym

haha, klart jag kommer ihåg robert!

du tror väl inte att jag är senil? ;)

2009-08-18 @ 17:22:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0