1 December idag ,

Hejhej och hemskt mycket hej :D

Idag vart det en riktigt seg och jobbig skoldag.
Elisabeth som vi ska ha på tisdags mornar dök inte upp idag, ovanligt?
- Nej, eftersom förra tisdagen kom hon inte heller till lektionen så vi har suttit nu och väntat på henne två tisdagar i rad. Riktigt irriterande.
 Om vi elever skulle skita i att komma eller försova oss så får vi skolk.
Men lärare, ja dom får ingenting. Ingen utskällning eller så.
Dom bara skrattar. Personalen uppe på expeditionen visste inte ens om att hon inte var på skolan.
Dålig stil, säkert får hon betalt också.

Sen i väntat på att nästa lektion skulle börja så skönk humöret, både mitt och Johannas.
Hade ingen lust att stanna på skolan. Vi ville åka ner på stan, äta sallad och shoppa julklappar.
Nästa vecka planerar vi att kanske skita i hennes lektion, då kan hon sitta där och vänta!!

Jahapp, mer händelser idag.
Jag och filip åkte till Gränby. Skulle hitta julklapp/julklappar till pappa och kika på något till filipi smyg.
Vi gick runt och fördrev en timme för att sen kunna hämta upp mamma ifrån jobbet.
 Passade på att hämta alla biljetter på Musik & Kongress huset.
Gick bra, han som jobbade såh lite skojj ut , haha :D

När vi kom hem så var petra hemma, mormor var här och dom hade hämtat Wille :)
Wille och mormor hade byggt koja. Under trappen låg den, mörk och mysig.
Filip kröp in och lekte med Wille ett tag, dom hade en lampa och allt.
 Efter maten åkte jag och filip mot stan.
Åkte till Ikea en sväng och köpte en stor kartong för att kunna ha julklappar i.
Två speciella personer ska få sina julklappar i den, tillsammans.
Jätte bra!
Köpte också en rosett och 18meter långt band för att kunna ha runt :)

Nu ska jag strax duscha, kolla på tv och små fixa lite.

Ha det bäst.

I morgon blir det till att simma och shoppa lite mer julklappar.
Kanske med Johanna om hon inte ska shoppa med Isabella.

Anton fyller år i morgon, på min dopdag, därför kommer jag ihåg det :D

Ska kanske åka ut till filip när jag är klar med allt. Får se vad klockan blir .

På torsdag är det Lars Winnerbäck!
Första gången för min del att se honom, ska bli spännande :)

Puss .

Carran - Lycka till med all din dans och showen :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0