Bowling och julbord

Hejhej :)

Jag hade en riktigt bra Lördag.
Böjade hos Carran.
Hon var lite sjuk, stackarn kunde inte prata.
Hon var jätte fint klädd med en svart söt klänning :)
Vi hann tyvärr bara vara där i en halvtimme.

Sen åkte vi fort hem eftersom efter en timme skulle vi sitta på bussen in till stan igen.
Vi kom hem vid 14.40 och hade 15min på oss, vi hann på håret att byta om och så.
Sen vart det bussen in, Janne hade packat väskan med "färdkost".
Vi gick mot Bowlaget och kom lite tidigt så vi satte oss och pratade, skrattade och drack några drinkar.
Sen vart det bowling :)
I mitt lag så var det Jag, Filip, Fanny och Fredrik.
Det gick ganska så bra för oss ändå :D

Vi hade fyra banor och fyra personer på varje,
I slutet skulle vi räkna ihop poängen som så att dom som jobbar i bageriet är ett lag och respektive ett lag.
Det laget med respektive brukar alltid vinna allt, brännbollen och sådant.
Nu förlorade vi, MEN med bara 28 poäng. Typiskt.
Men vi hade riktigt roligt!

Julbordet var smaskigt och väldigt fint.
Gott, gotti gott gott.
Efter julbordet, några timmar senare så blev det utgång.
Vi gick mot Gillet men där var det fullt, Plock mitt emot var också fullt.
Vi gick mot Terrassen och satte oss där en timme.
Bussen gick 23.05 som vi tog hemåt.

En jätte roligt och bra dag, TACK!

Pusspuss, <3

Kommentarer
Postat av: Tjocka Pojken

Meeeh vill också käka julbord!

2009-12-06 @ 12:14:41
URL: http://laxn.wordpress.com/
Postat av: Pernilla - Mamma till Jonas

Ja är skit nöjd :D

Men det gjorde skapligt ont. Haha



ÄLskar tatueringar!!



kram

2009-12-06 @ 16:41:08
URL: http://korkbarn.blogg.se/
Postat av: CArran

åh tack!

gulligt att ni kom förbi en liten stund i alla fall:D kramar

2009-12-07 @ 17:05:40
URL: http://mcsyskon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0