God morgon :)

Hejhej och God Jul i efterskott :)

Jag börjar bli friskare, tack vare medecinen.
Jag har fått så himla fina julklappar, är så nöjd.
Julafton för våran del är inte slut.
Mina föräldrar är som sagt skilda, så igår firade jag och lillasyster hemma hos pappa och idag blir det julafton hemma hos mamma. Vi kör varannat år.

Igår morse vaknade vi här hemma hos mamma, åt fin julaftons frukost och öppnade lite julklappar.
Mamma och petra fick sina halsband.
Mamma grät så klart, förstod det :P

Hos pappa var det mat klockan 15.00 och massa gäster.
Var roligt att träffa bröderna och deras flickvänner igen.
Zarah har börjat få en bebis mage :D
Kvällen vart bra, eftersom jag har filips bil medans han är borta så kunde vi åka dit när vi ville och hem.

Blir lite mera julklappar nu ikväll :D
Spännande att mamma och henry strax ska få öppna sitt paket!

Jag har tyvärr inte tid att skriva vad jag fått.

Måste bara tala om att min älskling filip gick ihop med hans familj och min familj för att köpa en mobiltelefon åt mig, han är alldeles underbar och knäpp :D
Jag fick en jätte fin svart/röd T700, är så hilma glad!
Älskar dig Filip<3

Nu måste jag fixa lite och hjälpa mamma,

Puss, bye


Kommentarer
Postat av: Pernilla - Mamma Till Jonas

Nej hur enkelt som helst ju ;D

Min första fläta också dessutom.

Lite nöjd (A)

2009-12-25 @ 15:52:09
URL: http://korkbarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0