God(måndag)kväll

Hejhej :)

Ja, ny vecka igen.
Jippie, eller nej!!


Idag så började vi måndagen med sovmorgon.
Upp, mot skolan och chark fram till 12.
Efter lunchen vart det svenska och sen religion.
Sen slut.

Filip skjutsade mig till sjukhuset.
På sjukhuset låg min lillasyster Petra. Hon har opererat ena foten idag.
Hon har typ grova inflamationer i båda fötterna, hon har tränat fast hon haft ont.
Nu har det gått så långt till att det blev operation.
Ena foten nu idag, hoppa på kryckor i sex veckor och sen nästa fot.

Försökte hitta Petra och mamma på sjukhuset.
Det gick bra :)
Lite skakis var man, men måste jobba på sjukhusrädslan.

Hem, äta mat och ta det lugnt.
Lite små stressigt nu så reaktionen blev som så att jag inte gjort ett skit.
I morgon ska jag ligga på.
Ska hem till Filip och kolla kartonger/bröd/beställningar också :)

Nu ska jag kolla mailen, lite bloggar och fortsätta sitta på msn en stund.

Bye, bye :)
Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0