Godmorgon

Hej ,

Har inte orkat blogga.
Har inte haft någon ork eller något att berätta heller.

Igår morse när jag vaknade så mådde jag skit,
Uppsvullen i hela halsen och kunde inte prata.
Världens ondaste huvudverk.
Jag ringde på en gång till Sävja Vårdcentral där jag är skriven.
Fick en akut tid bara 45 minuter ifrån att jag ringde.
ÅKte in och träffade doktorn.
Tog tester och pratade ett tag.
Har iaf medicin nu som jag ska ta och hoppas att jag blir bättre snart.

Igår skulle jag fixat en massa, men jag låg i soffan och sov hela dagen efter jag kommit hem.
Ställde klockan på 15.50 då jag var tvungen att klä på mig och hämta wille på dagis.
Sen hjälptes vi åt att laga mat jag och petra.
Wille och jag låg i soffan tillsammans och kollade på massor av barnprogram.

Idag, snart så får jag äta.
Måste vänta en timme ifrån jag tagit medicinen.
Sen ska jag göra lite knäck och sådant.

Imorgon ska vi ställa klockan och alla ska äta julfrukost ihop :)
Det är så mysigt att göra det varje år.
Jag ska öppna paketen ifrån Filip, May/Janne, Fanny och Anton/Katarina för att kunna tacka dom innan jag och petra far iväg till pappa.
Längtar efter att få öppna lite julklappar :D

Längtar tills mamma och henry ska öppna julklappen ifrån mig.

Nu ska jag äta en apelsin och fortsätta tvätta lite.
Bye, puss <3

Kommentarer
Postat av: Moster Pia

Du får krya på dig så att du får njuta lite av julen,hoppas att det vänder. Själv sitter jag i Västerås och det ringer så lite så dagen känns

jätte låååååååååååång. Slutar kl.16.00 och då får jag också lite jullov.Vi syns på juldagen. Kramar moster Pia

2009-12-23 @ 13:00:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0