Onsdagen snart över ,

Hejhej :)

Sitter i soffan, mjukiskläder och filt. Skönt.
Har nyss ätit tacos´s gratäng med taco´s chips och grönsaker, gott!
Petra och Mormor kom precis hem. Mormor ska hjälpa petra att vara barnvakt när vi alla ska åka.
Vi ska åka till Musik & Kongress i stan för att kolla/lyssna på Betnér.
Ska bli mysigt och roligt.
Kommer bli väldigt många, mamma/henry ska dit, sen filips familj med sällskap och sen ska moa, pontus, johan och fredrik ifrån klassen.

Imorgon blir det sovmorgon, as skönt.
Dom som klarade provet får sov morgon eftersom dom andra ska göra omprov.
På fredag är vi lediga, så jävla skönt.
Anders tyckte att vi skulle städa på måndag så då har vi inget att göra på charken och på svenskan fick vi hemuppgift.
SKÖNT med tidig helg!

Efter jul blir det bio igen och övernattning, roligt :)

Nu ska jag gå och fixa mig lite, klä på mig.
Ska också kolla om kläderna torkat efter all lek ute idag.
Vi hämtade wille tidigt idag när vi kom hem efter skolan.
Vi tog med oss snö-bobben till dagis.
Sen stannade vi i lekparken och åkte ner för en mini-backe tills det blev mörkt.
Vi har börjat göra en snö-hög utanför vårat hus. En mini hög till wille.
Hoppas det snöar och vi kan göra den större, så kanske han kan åka pulka nerför den sen.

Pusspuss, nu måste jag gå.

Bye :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0