Styckningsprov och packning

Hejhej på dig :)

Idag har det varit full fart.
Får se när all den här stress - adrenalinet försvinner ur kroppen.

I morse var det styckningsprov.
Tjejligan vart det ---> det var jag, johanna, carran och anna som styckade idag :)
Vi lyssnade på en Mando Diao skiva som carran tog med sig.
Tror vi kanske lyssnade på det 6-8 ggr. Asbra :D
 
Provet gick bra. Några småsaker som han påpekade bara.
Men vart några tvåor och resten treor.
0 - 3 sätter han på varje del. 0 är IG och 3 MVG.
 Jag bröt mer eller mindre ihop, iaf lite.
Jag var så pressad och stressad till max idag inför provet.
Har stora krav på mig själv eftersom jag gått om ett år redan.
Så när Anders frågade hur det gått och tänkte gå igenom delarna som jag styckat ur så började jag ju självklart gråta floder. Lite svårt att få luft där ett tag.
 Fick nästan Johanna att gråta också när hon höll om mig.
Tack Johanna, orden du sa och den stora bamsekramen jag fick.
Nu känns iaf allt bra och jag är nöjd.

Efter skolan så åkte jag, johanna och filip ut hit till österby.
Vi laddade om och började packa bröd.
152 stycken kartonger var det dags att packa.
Varav 68 var GI som är mest populär.
Filip bakade tre liter GI medans jag och johanna packade, skrev lappar, städade och allt sådant.
I morgon blir det leveranser!
Lars våran handledare fick en stjärna på sin lapp :D

Nu så ska vi kolla klart på Arga snickaren.
Sen blir det mys och transformers 2. 

Nästa vecka blir det massor.
I helgen ska jag inte göra ett skit.
Ska göra allt för att slappna av!
Måste ladda om, jag har tre prov nästa vecka.
Islam prov, kristendoms prov och energi / natur prov.
Usch.

Bye, måste sluta nu :)
Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0