Tack gode gud för vinterdäck

Hejhej till dig en dag som denna :)

Jadu, idag så har jag gjort ingenting och massor.

Började dagen med att öppna chokladkalenderns nummer 2.
Vi åtfrukost hela familjen och sen kollade alla förutom petra på julkalendern.
Den är intressant, ska försöka se den alla dagar :D , som förr.

I morse var det vackert ute.
Fullmånen lyste och det var mörkt. Mysigt och vackert lyste det.
Bara snön som fattas.
 Tack gode gud för vinterdäck!
Vad skulle vi annars göra ?!

Idag på charken så gjorde jag, johanna och anna egentligen ingenting.
Vi var så jäklans trötta och bara skrattade. Men hade roligt :)
 Jag och Johanna är grymt nervösa inför styckningsprovet.
Filip och Pontus gjorde provet idag.
Så hela dagen så kollade jag och johanna på killarna när dom gjorde sitt prov.
Vi ville kolla hur dom gjorde, få tips och få se hur det går till.
 Som tur var så gick det bra för båda två.

Efter skolan vart det stan.
Vi lämnade våra tävlingbidrag till UF, åt lunch och shoppade.
Sen gick jag för att simma och efter det shoppade jag lite till.
Hittade några julklappar men inte mycket.
Var nog två hela timmar på centralbadet.
Simmade 50 minuter, satt i "hönshuset" / ångbastun, låg i varmvattenspoolen och flöt.
Sen duschade jag, hade balsam i håret och satt nog i bastun i 20 minuter och svettades.
  Så underbart skönt, nu har jag laddat om lite iaf.

Efter jag simmat shoppade jag lite.
Ringde mamma och frågade om det bara blev mamma, jag och wille ikväll och det blev det.
Bestämde att jag skulle köpa hem Cupido sallader till oss båda, gott när man får välja innehållet själva :)

Nu är jag hemma, ska strax äta.
 Köpte två stycken jättestora cocosbollar till fika också :)

Puss, bye .


Idag lyser fullmånen och stjärnorna, det är den 2 december, min dopdag och Antons födelsedag :D
Grattis , grattis till dig Anton.
Året har gått fort, känns inte som att den här dagen var för ett helt år sen .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0