Ännu en ny vecka :)

Hejhej :)

Min dag har varit som alla andra dagar den senaste veckan, jag, moa och maxi :D
Vi jobbade på idag, frontade som fan! Mattias tyckte vi var snabba och duktiga :) - Han är så snäll.

Haha, grejen är den bara att jag tror han har hört allt jag och moa har snackat om, men men det bjuder vi på :D
Jag hörde ju trots allt vad han snackade om idag, haha :P

Pratade med Lillasyster idag, hon har det bra hemma <3
Pratade med henry, wille och mamma oxå.
Wille pratade massor i telefonen, blev glad av att höra hans röst.
Han är min ängel <3
Skönt att prata med mamma oxå, planera inför min födelsedag och diskutera människor.

Snart är min familj hemma :)

Någon dag kommer farmor att dyka upp på Maxi, hon ska hälsa på :)

I morgon blir det österbyhembageri - pannkakor och sylt till matlåda.

Vi sitter och kollar på Room Service just nu, dom är så duktiga och roliga.

I morgon sk ajag hem till Gunsta, måste se till att lillayster mår bra och äter och massa sånt :D
Är som en liten mamma nu när mamma är borta <3
Jag måste ju ta mitt ansvar :D

Pusspuss <3

Kommentarer
Postat av: mamma Ann

Nu har vi landat på Öland. Skönt att det går bra där hemma - jag vet att ni är så duktiga och ansvarstagande - annars hade vi aldrig lämnat er själva...:-)



Du är en av mina 3 älskade änglar - puss från mamma.

Vi ses snart hemma!

Puss/älskar dig/mamma

2009-07-13 @ 21:18:20
Postat av: Petra

Jag sköter miiig prima hema :D

Pussar

2009-07-16 @ 03:51:49
URL: http://tetriizz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0