Firande idag

Hejhej :)

Allt vart som det skulle, bra och roligt.
Jag fick presentkort, pengar, godis, blommor, smycken, nagellack m.m. Jättefina och bra saker!

På eftermiddagen då alla åkte hem så åkte jag, petra, mamma, moa och pia in till gränby och kollade lite. Jag hade tänkt att köpa hudlotion på bodyshop men kunde ej bestämma mig för vilken sort jag ville ha så jag ska kolla på stan någon dag :P
Sen fick jag presentkort på Bönor & Blad som ligger på stan, dit ska jag också gå någon dag och kolla :D
När vi åkte hem så beställde vi mat på Ken's Pizza och så åt vi ihop, familjen Edin Nyrén och familjen Forslund.

PussPuss<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis gumman!!!

Kramar Cilla

2009-07-20 @ 23:10:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0