Min dag idag

Hejhej :)

Jobb,jobb och åter jobb :)
Nu är det städning, städning och åter städning istället.
Jag har kastat mamma och henrys påslakan/lakan i tvätten, alla handdukar ligger i kö för att tvättas, jag har skurat rent badkaret ifrån alla rester efter badoljan som wille använder :)
Jag har skurat diskbänk, spisen och sånt. Jag pallar inte ta insidan av ugnen tror jag, kanske tar den ändå.
Ska strax börja dammsuga också . Ska ta soffan/sofforna och dammsuga ur dom, ta mattan ordentligt som ligger på vardagsrumsgolvet. Sen ska jag vattna blommoran ute och inne, kolla så att alla leksaker är intagna och att allt ser bra ut ute så vi kan sitta ute på söndag om det är sånt väder :D

Petra har iaf fixat lite idag, hon har dammsugit uppe, plockat undan alla kläder som låg utspritt nere och fixat disken. Och så har hon så klart fixat sitt eget bombnedslag i sitt rum. Jätte fint nu.

Jobbveckan gick jättefort, det var ju nyss helg. Men det är bara skönt tycker jag :)
Vi trodde Mattias skulle ha semseter nästa vecka och utan honom blir det inge skojj, men som tur var så hade jag hört fel och han har en vecka kvar innan semestern, våran sista vecka :D
Idag var vi skitduktiga, igår också.
Igår var det typ kaos på Maxi, alla sprang runt med burar fulla med varor, kastade saker hit och dit. Jag och moa bara plockade och plockade, trodde aldrig att det skulle ta slut.
Det som var skönt var det att det vart så mycket grejer ute i gångarna så mattias, daniel, micke ja alla fick börja plocka upp varor dom också.

Nu ska jag fortsätta städa :D

Snart fyller jag år.
Så fort jag får min lön tror jag att jag ska klippa mig :)

Pusspuss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0