Myskväll :)

Hejhej :)

MIN pojkvän är så underbar. Han tog med sig, bakpotatis, skagenröra, dricka, snacks och massa sånt när han kom till mig.
Vi har ätit fondy och ätit chips :)
Vi hyrde två filmer på tv:n. Skit bra filmer. Jätte mysig kväll.
Skönt att bara få ta det lugnt.

Jobbat en vecka nu, känns i kroppen. Speciellt knäna som man står på när man packar upp varor eller frontar hyllorna längst ner.
Jag tror inte att jag skulle klara av ett sånt tråkigt jobb om man inte hade sällskap av Moa och roliga kollegor.
Mattias är iaf min favorit :D han är rolig. Man vet aldrig vad han kommer att säga när han kommer och kastar varor omkring sig.
Ludvig är oxå rolig.
Apropå Ludvig, i onsdags så tvättade pia och ove, jag och moa fick våra jobb-kläder tvättade / Tack för det :).
På Torsdag morgon då vi klätt på oss arbetarkläderna och mormor väntade på oss nedanför porten så spillde jag ju självklart tandkräm på den röda fina nytvättade maxi-tröjan. Tandkräm blir ju vitt när det torkar så, så när vi väl var framme på jobbet så var det en stor vit fläck, på mitt bröst!!

Jag kände att jag måste fråga Ludvig (chefen) om jag får ha den tröjan på mig ute i butiken, visa mig för kunder och sånt.
Så när vi väl möter Ludvig så frågar jag:
Är fläcken på tröjan förstor, måste jag byta tröjan?
- Samtidigt som jag pekar på mina bröst för att han ska se vart fläcken är.
Ludvig står tyst en tag, stirrandes på mina bröst.
- Eh, nej det är lugnt, vi har tvättmedel som du kan tvätta av den med senare. Sa han efter en stund stirrandes på mina bröst.

Haha, jag förstod inte vad jag hade gjort förns Moa förklarade vad jag hade gjort, sagt och sett ut som.
Där står jag, pekar mot mitt bröst och frågar om fläcken syns?! ..
Stackars Ludvig.

Men det bästa var i morse när vi träffade honom.
Han sa: Jag ser att fläcken är borta idag! ;)
Haha, fan vad pinsamt!!

Skit roligt att jobba på Maxi, händer nya grejer varje dag. Det är såna småsaker som gör att man orkar plocka upp varor och fronta dag ut och dag in. Jag skulle kunna jobba som "upplockare!"

Det var min dag och kväll, kort och gott :)

Pusspuss <3

Ps: Hade bäst i Skåne, mamma, henry och wille. Jag skickar pussar och kramar till er. <3 - Syns snart!

SNART FYLLER JAG ÅR!
- 20Juli! <3

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Åh tack så jätte mycket :D

roligt att du vill följa min blogg!

Det värmer mig. Ja, jag ska puscha på Kim lite

och börja skriva mer. Men han jobbar väldigt mycket tyvärr..:/



Kram

2009-07-11 @ 12:33:16
URL: http://korkbarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0