Skriver om allt möjligt :)

Hejhej :)

Jag skriver för att jag har inget annat att göra. Filip håller på att fixa med köttet, han gör en egen marinad som han ska lägga det i. Jag ligger på sängen med datan i hans ny möblerade rum, han har möblerat om och Janne har fixat taklampan och suttit upp den, skönt. Varit utan taklampa i några månader :P

Vet inte riktigt vad jag ska skriva. Sov länge i morse, till typ kl: 10.40. Utvilad men ändå trött och seg.

Jag kan tala om att Kim och Pernilla fick en son den 2juli, Grattis!
Han heter Jonas.
Kim har äntligen blivit pappa!

Ni kan läsa om dom på Pernillas blogg, jag har länkat henne, hon heter: Kims Pernilla.

Jag ska testa ligga på May´s och Jannes spikmatta snart. Vore skönt om det hjälpte mot ryggen och nacken :/.

Snart så fyller jag år, vet inte riktigt hur jag ska bli firad ännu men det är inget viktigt :)
Jag hoppas på att jag får de få saker som jag önskat mig.
Filip retades igår och idag med att han kommit på vad han ska köpa till mig. Blir spännande att se :D

Just nu så väntar jag på att lillasyster Petra ska åka hem till gunsta och fixa min blogg. Hon är duktig hon! <3

Hörs sen, nu måste jag göra tzatsikin till maten.

Pusspuss <3

Skriv gärna kommentarer, är roligt.

Ps: Någon som kommit på vad för matlåda jag ska ha på min födelsedag?
Jag funderade på pannkakor, men jag vet inte :D

Kommentarer
Postat av: MAmma Ann





Vad är det för fel på fisk? ;-)



Puss..Puss//mamma

2009-07-11 @ 17:21:02
Postat av: Svar till mamma<3

Mamma, jag vill inte ha fisk :P haha, inte på min födelsedag! puss<3

2009-07-11 @ 18:09:03
Postat av: Moa

jag tycker vi kör på pannkakor och sen mumsmums till efterrätt! :) puss

2009-07-12 @ 20:22:39
Postat av: Moster Pia

Skit i matlådan. Jag kan bjuda dig på Mac Dolnads skickar pengar med Moa eller vill du hellre ha något från Skuttungebagarn så kan du välja där, ska finnas typ paj eller sallad. Kolla vilket så bjuder jag dig och Moa. Du fyller dock år. Kram moster Pia

2009-07-13 @ 07:51:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0