Söndag, Måndag

Hejhej :)

Igår så gjode vi ingenting, det regnade till och från. Jag och mamma simmade på morgonen när det var uppehåll, riktigt skönt.

På eftermiddagen omkring 16.00 så kom filip hit till söderfors , han hittade och så på en gång. Han ringde när han stod på parkeringen :D

Igår så grillade vi kyckling, köpte Korma och hade i nötter, gott men lite smaklöst.

På kvällen så kollade jag, mamma och filip på Madagaskar 2 ute i förtältet, vi drack lite cider och åt chips och myste.
Jag och filip sov gott inatt ute i tältet i förtältet.

Nu har hela familjen badat och simmat, nu ska vi börja med lunch. Blir lite rester som förvandlas till pyttipanna nu :D
Gott!!

Glömde camerasladden hemma, bilderna laddar jag upp om någon vecka då jag är hemma i Gunsta igen.
Filip ska strax åka hem och jobba på Konsum, duktig han!
Då ska jag övningköra och vi ska åka till Valbo. Mamma ska kolla efter en ny bad-dräkt, den har hållt i 10år och lappen ser helt ny ut :D 

Vi har suttit och kollat på stugor på Åland jag och filip, vi ska åka på semester om någon vecka, beroende på hur filip jobbat.
Hittade en jättefin stuga med 7bäddar så vi har frågat gänget om dom vill med oss. Moa och Carran kan inte, Johanna verkar sugen :) Väntar på svar ifrån Johan och Pontus.
Om dom inte kan och inget blir av så får vi stugan för oss själva, 150meter ifrån havet!
Skönt!!

Pusspuss <3

Svartvit blomma

Kommentarer
Postat av: zarah

det är nästan så att dem andra inte kan så ni får stugan får er själva. bror din hälsar och vinkar som en tok, hihi.

2009-07-27 @ 22:31:01
URL: http://muppmulle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0