Våran Lördag :)

Hejhej :)

Idag så vaknade jag typ 8.30, trött och inte alls utvilad, påsar under ögonen och röda ogon var det i morse, usch.

Jag och Petra sover i "tältet" ute i förtältet till husvagnen, vi sover på en stor luftmadrass som är för två, dubbel lixom :)
Mysigt och varmt.
Jobbigt bara att försöka sova när man har en hysterisk lillasyster som skriver sms 24/7 hela natten .. men men, i natt blir det bättre hoppas jag.

Henry, och Karri åkte till Upplands Väsby för att hjälpa några vänner att flytta.
Jag, mamma, petra, wille, ludvig och amelie åkte in till Valbo köpcentrum och shoppade :)
Jag köpte: Ett lila linne, vit tunika - Gina tricot, Björn Borg ballerinaskor - Scorette, ett litet vitt hjärta som man sätter upp på väggen med häftmassa - ska ha på väggen i mitt nymöblerade rum, schampo och balsam på h&m - rea.

Glömt att berätta att jag och filip åkte till Ikea på Torsdag eftermiddag/kväll.
Vi handlade med vårat presentkort som vi fick av min familj när vi förlovade oss :)
Vi handlade: vit hylla på 1,90m till min vägg, två vita korgar som man kan lägga saker i, en svart lång ljusstake som man ska ha små stearinljus i, köpte stearinljus med bär dofter, foton till min avlånga ram som ska hänga över sängen och ett vitt överkast med små mönster i som vi hittade i fyndhörnan för halva priset.
Klockan vart för mycket så vi kunde ej börja borra upp hyllorna och tavlorna samma kväll, tyvärr.
Henry och Filip satte upp alla hyllorna och tavlan över sängen på fredagen då jag jobbade. Så jag har ännu inte sett hur det blir, men det blir nog jätte fint och jag tänker ladda upp bilder sen :D

Efter vi vart i Valbo idag så badade vi och fikade med tårta som jag fick av Razhanai på MAxi efter att jag slutat jobba. Fick mera saker, pasta, duschgrejer och sånt :) , sånt behövs alltid, speciellt nu när vi är på semester .

Nu har vi börjat fixa maten, grillad fläskfile och kokad färskpotatis, mamma har köpt bröd som hon lagt i olivolja och kryddor som ska grillas, mums!!

I morgon kommer Filip hit efter att ha jobbat.
I veckan så ska hans familj åka till Göteborg så då blir vi ensamma och så. Filip ska jobba och jag tar hand om Bamse och katterna :D , ska nog se till att mysa framför tv:n och kanske bada i badkaret med lite ljus och sånt. 

Jag måste varva ner, kroppen känner av all stress och sånt. Håret tappar jag i massor . .

När vi kommer tillbaka hem så ska jag köpa ett sim-kort och ringa Sofie för en klipptid, ska klippa en längre page och kanske göra slingor :)

Pusspuss ifrån Söderfors :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0