Midsommar!

HejHej :)

Tänker bara skriva lite kort om min midsommar, massor att skriva och berätta om så jag berättar inte allt :P

På fredagen så hade jag och filip fullt upp, vi skulle åka med alkohol, grill, filtar och mat till Anton och Katarina. Vi gled runt i österbybryk fram och tillbaka med grejer hit och dit. Klockan 17.00 så var det dags, bege sig till Anton och Katarina för att fira midsommar i det stora tältet som vi hade suttit upp på torsdags kvällen.

Dessa var där, åt och firade :)
Anton, Katarina, Katarinas mamma och pappa, jag, filip, fanny, may, janne, susanne, jonas, marcus, anna.
Senare på kvällen så dök det flreda personer in :)

Vi grillade, drack snaps och annan alkohol, åt jätte god efterrätt och omkring klockan 00.30 så gick vi upp till midsommarstången och scenen och alls som fanns där :)
Folk dansade, andra gick till chokladhjulet, köpte lotter eller gick in i öl-tältet och tog sig något att dricka.
Jätte skojj!
Tack Jonathan och Anton som hjälpte mig in i öl-tältet när jag ej hade mitt pass med mig :D!

En kort samanfattning av min midsommar, fast det hände massor med mera grejer men nu har jag iaf skrivit och berättat lite :D

Puss och Kram <3

Som pricken över i:et så ska jag senare ladda upp bilder :)
Jag får INTE glömma att ladda upp bild på den fina midsommarkransen som jag fick utav May, bar den hela dagen, jätte vacker - Tack! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0