Änglarna vakade över dig .

Hejhej ..

Igår omkring 21-22.00 tiden så ringde en bekant till mig, kevins föredetta kontaktperson - Jenny.
Jag kommer ihåg henne mycket väl, och hennes underbara familj. Jag och Kevin åkte upp till henne förrut då vi vart bjudna på dop.

Iallafall, Jenny ringde igår kväll när jag skulle sova.

Det hade hänt en olycka! - Kevin!

Kevin blev påkörd för omkring 2,5 veckor sen och ligger på Gävle sjukhus.
Han hade änglarna med sig sa hon, han var nära att ryka med ..

Kevin hade alla revbenen brutna, armarna och benen var brutna på flera ställen. Punkterad lunga m.m
Han vaknade upp för ca 2dagar sen, 2veckor efter olyckan .. Han blir nog liggandes på sjukhuset över minst 2månader till och sen blir det sjukhusgymnastik som gäller.
Han hade bett Jenny att ringa mig, vilket hon gjorde igår.
Jag fick telefonnumret till sjukhuset och fick hans avdelningsnummer.
Det var för sent att ringa igår efter att jag pratat med Jenny i ca: 45minuter om allt och inget.

Därför fick jag ringa idag ..

Jag var nervös, vad ska man säga. Man kan lixom inte fråga "hur mår du?" - självklart så mår han skit och har jävligt ont.
Kevin ville prata med mig om olyckan, om vem som körde och om allt efter tills nu. han ville prata om Lena oxå - hans mamma.

Han ville oxå veta hur det var mellan mig och filip, hur det går i skolan och så ville han så klart veta när jag kör upp ..

Jag ska nog ta upptået till Gävle någon dag och besöka honom.
Som han sa - "Jag ska ju ingenstanns!"
Stackarn, han kunde knappt prata ..
Jag gjorde honom glad iaf genom att ringa ..

Sen gick jag upp och grät lite i may's armar .. riktigt jobbigt ..

Jag kunde ej sova i förrgår natt för då hade jag och filip kört på ett rådjur och bilen var paj, m.m. sen igår så hände detta och då kunde jag ej sova i natt heller .. nu så är jag helt slut och skulle bara kunna falla ihop och somna bums . .

Byebye <3

Ser fram emot den vackra tösen som tar komfermationen i morgon :D
All lycka, till dig Fanny <3


Kommentarer
Postat av: carran

Men gud Lina! Va hemskt! Usch....

Hoppas att det blir bättre.. och va läskigt att få ett såndant telefonsamtal.. Finns här för dig! <3 puss

2009-05-31 @ 12:13:25
URL: http://mcsyskonblogg.se
Postat av: zarah

usch, lite för mycket på en gång. ber bror din ringa så fort han kan. kram

2009-06-02 @ 09:24:10
URL: http://muppmulle.blogg.se/
Postat av: fanny

Lina , jag visste inte !!

Är så ledsen .. :/

du vet att jag alltid finns här om du vill prata !

kan följa me dig till Gävle om du vill, fast inte till sjukhuset.

Puss på dig ,<3

2009-06-03 @ 19:36:33
URL: http://fannytheminibaker.blogg.se/
Postat av: Lina, svar till fanny

fanny din söta nöt <3

det är lugnt att du ej visste ..

jag vet ej när jag ska till gävle ännu, jag vet inte heller om jag är redo för att träffa honom .

jag är sjukhusrädd ..

puss<3

2009-06-03 @ 23:20:14
URL: http://linaedins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0