En härlig dag

Hejhej :)

Idag vart vi lediga, hade bara en lektion och den behövde vi ej komma in på . Riktigt skönt. Behövdes!

Jag och Filip sov ut, tog oss till bageriet och åt frukost och var där ett tag. Sen när vi kom hem så började vi kolla på Harry Potter - de vises sten, den första filmen :) , var rolig att se den igen. Var längesen man såg den.
Vi gick ut och gick med bamse, sen gick vi hem och kollade på slutet av Harry Potter.
 Efter att Fanny kommit hem efter sin dag som praktikant i bageriet så åkte vi till Gränby. Vi skulle hämta Mays mobil som varit på lagning + kolla på saker :D

Jag köpte, leggings, en topp-tunika, en bok och så fick jag ett par jättefina vita ballerina skor av älsklingen <3 TACK!
Filip köpte, Lars Winnerbäck cd-skivor, linne, shorts och strumpor :P
Fanny handlade oxå lite, hon köpte en kjol, jätte fint hårband, och en bok :D

Vi alla gjorde fina köp!

På söndag blir det studentskiva, Jossan har sin studentskiva :)
Vet inte riktigt vilka som ska dit, men jag vet några , Jag, Filip, Johanna, Natalie och Lina :D
Kommer nog att bli trevligt och skojj. Själv så ska jag ej dricka.

Hade bäst, pusspuss :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0