Halkan + Riskutbildning - Alkohol & Droger

Hejhej :)

En ledig dag idag, men ingen vila eller ro.
Upp kl: 5.30 - övningköra till Gillinge och vara där kl: 8.00-16.30.
MEN DET VAR DET VÄRT!!

Det var skit roligt. Först så hade jag Halkan med en underbar lärare, Bosse :D
Jag körde med en tjej som hette Hanna. Hon och hennes pojkvän var där tillsammans. Hanna och Sebbe, jätte snälla och roliga!!

Riskutbildningen om alkohol och droger var en skit bra kurs!
Jag tycker att dom borde ha infört den kursen MYCKET tidigare, det var ju skit viktiga saker som jag tycker alla människor ska delta i!!

Just nu så ligger jag på Filips säng, Filip tränar fotboll och jag skriver blogg, msn och lyssnar på: The Sounds - Painted by numbers :D

I morgon har vi bara en lektion, börjar efter lunch någon gång. Vi vet ej ännu om vi får ledig ifrån den lektionen. Jag tycker att vi allihopa kan lika gärna skriva på våra arbeten hemma. Bara man har något att visa upp sen, att man har jobbat.

Nu ska jag kila in i duschen, byebye<3
Ikväll är det Grey's WOHO!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0