Min Måndag

Hej hej, hemskt mycket hej :)

Idag var det då Måndag. måndagar är jobbiga . Usch!
Började med att jag vaknade hemma hos Filip, vaknade utav hans wakeuplight (eller vad den nu heter). Stängde av den och gick sedan upp och packade mina saker m.m.
Började dagen med en allergi-tablett och en alvedon + lite nässpray .

Första lektionen var tillsammans med Malin inne i charken, vi hade Färskvaror.
Jag, filip, carran och johanna fick ett häfte med två recept som vi skulle göra.
Vi gjorde en champinjonkyckling med ris och en fruktmarrängs kaka typ :)
Gick skit bra.

Efter den första lektionen så vart det självklart som vanligt på måndagar - håltimme i ca: 1, 45 h .
Efter hål-timmen så var det dags för inviduella val, kött & delikatess som jag valde :D ..
Det var sista gången tillsammans med Åsa så därför fick vi en bunt recept på kladdkakor och brownies som vi fick välja emellan att baka. sen så åt vi MASSOR av kladdkaks-sorter och brownies.
Det var 10st olika sorter , tack och lov så åt man bara en liten smakbit av alla ..

I detta nuet när jag är hemma så väntar jag på mat och sms:ar med Filip om morgondagen .
Planerar så jag kan åka till honom efter skolan + hinna med att se hans match i fotbollen :D .
Kanske blir så att jag övningskör ut till Österbybruk, och att Filip får åka med för första gången :S - Usch!

Hade gött, skriver mera någon annan dag .. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0