Nära döden upplevelse!


Hej hej :)
Igår gick jag på stan med Carran, Johanna, Moa, Johan och Linn :D
Vi hade skojj, gick och kollade på en massa saker och åt glass på mc'donalds, Asa gott!!

Vi gick och lämnade Linn och Carran på station för dom skulle hem.
När vi gick där ifrån så gick jag och johanna breve varandra längs vägen och moa, johan gick lite bakom.
Sen kommer det en buss i ca 50km/h om inte mer och svänger in på den bussfickan där vi går på trottoaren breve. Bussen åker så pass nära mig så jag känner hur min arm tar i lite, vilken jävla tur att jag ej drogs med!
Jag vart så rädd så jag tappade andan och fick svårt att andas .. ..
Menmen, det gick bra.
Mamma där emot blev arg när jag berättade för henne, mamma tyckte att jag skulle ha tagit bussnumret och tiden då det hände för att sen kunna anmäla honom.

Puss, hej då :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0