Grattis till Katarina :)

Hejhej :)

Idag säger vi ett stort grattis till Katarina som fyller år idag!

Idag så har vi gjort en del.
Snart så ska vi åka iväg till Henrik med våran t-shirt beställning.
Hoppas hoppas på att det blir as snyggt :D
Vi får inviga dom nya tröjorna på lördag.

Vi kan också ta och ge våran present till Lars snart, fan vad roligt :D

Idag har jag kollat och tänkt, tänkt och tänkt på julklappar.
Ska ha en stoooor kartong, MÅSTE ha det så att det blir asa bra ;D
Sen så har jag fixat en fin julklapp redan idag, gick fort. Ska hämta den i morgon eller på onsdag.
Yes, yes.
Väntar fortfarande på det efterlängtande brevet <3

Nu ska jag strax byta om, göra mig lite, lite fin iaf.
Färdigsminkad är jag redan iaf :)

Puss , bye <3

Filip hämtade ut sitt nya spel idag, riktigt läskigt. Sprutar blod och hjärnsubstans, usch!
Verkligt är det iaf , spännande uppdrag och allt :P


Kommentarer
Postat av: Tjocka Pojken

Vad hete spelet?

2009-11-16 @ 23:06:54
Postat av: Tjocka Pojken

Grymt

2009-11-17 @ 10:03:13
URL: http://laxn.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0