Körkortet i plånboken nu :)

Hejhej :)

Tisdagar suger, dom är riktigt jobbiga.

Idag efter skolan när vi slutade tup 15.30 så åkte jag och filip till min farfar.
Där var pappa, dom hade pysslat lite.

Min blogg är underbart snygg, är as glad.
Pernilla har fixat den, hon är guld värd :D

Har hittat en jätte bra liten sak som jag ska skicka till henne, väntar bara på att den ska komma :D

Idag fick vi se Ewas tatuering. Jätte fin.
Hon är så grym, Ewa är 60+ och jobbar i butiken på skolan.
Mamma och pappa känner henne, hon har jag träffat flera gånger när jag var liten.
Hon vart så glad när hon fick veta att jag Lina var "den" Lina :D

Ewa är cool :)

Min klass, eller klass Lp3B gjorde korv för någon vecka sen och skickade iväg. Nu visade det sig att vi vann på en utav sorterna :D, as bra!
Filip och Carran ska med Anders åka iväg på fredag och ta emot vårat pris i Stockholm.
Sen ska vi bestämma ett datum då hela våran klass ska få ett till pris, vi ska få en kock att laga mat åt hela klassen en kväll, lyxigt värre. UTAN kostnad. Roligt, roligt.

Jag ska gå och duscha nu, snart.

I morgon ska jag bli avsläppt på Gränby utav filip och jag ska shoppa :D
Har en lista på vad jag ska köpa, ska köpa lite julklappar också.

Pusspuss, bye bye .


Hämtade mitt körkort idag!


Kommentarer
Postat av: Pernilla - Mamma Till Jonas

Grattis till körkortet!!! :D

Hihi, du får säga till när du vill ha vår adress.



Kram på dig :)

2009-11-03 @ 20:21:00
URL: http://korkbarn.blogg.se/
Postat av: Pernilla - Mamma Till Jonas

Nej han gjorde ingen speciell min, förutom att han såg lite chockad ut :p

Hihi.



Okej, men säg till du :)

Kram

2009-11-04 @ 11:45:38
URL: http://korkbarn.blogg.se/
Postat av: Carran

Åhh va fin bloggen blev! riktigt fiin!:D åh så skönt att ha det i plånboken nu.. GRATTIS! pusss

2009-11-04 @ 14:00:19
URL: http://mcsyskon.blogg.se/
Postat av: Emelie G'

Grattis gumman:D!!!!!!!! <3<3<3<3<3<3<3<3 Miss you

2009-11-05 @ 19:38:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0