Min dag idag .

Hejhej :)

Idag var det bara en lektion i skolan.
Skönt!
Efter vi slutat så åkte vi hem till Gunsta för att hämta campingbordet.
Campingbordet ska vi ha nästa helg då vi står på Gränby.

När vi kom hem till Österby så tog vi det lugnt.
Filip hämtade lunch och jag städade undan lite i källaren.
Tände lite ljus och fixa tvätten lite snabbt.
Vi kollade på Toy Story 2, jätte roligt film.
Mycket skratt, fick ont i magen till och med :D

Vi åkte och handlade till kvällen, packade en massa kartonger med knäckebröd och jag lade på breven, ett till Pernilla som tack och ett till en hemlig person, överraskning!

Nu så sitter jag i en fotölj, fanny kollar på Sf-kanalen , hon kollar på Lotta på bråkmakargatan.
Filip han sitter uppe i köket - hans efterlängtade stereo som han köpt kom idag.
Jätte fin stereo, alldeles ny. Han köpte den av en kille som fick den i julklapp förra året och inte använt den något.
Snart ska vi kolla på Johan Falk 5 , senare blir det hemlagad pizza, Arga Snickaren med "Dvärgen" som hänger på Skansen. Vi var ju på Skansen i somras och han var där, som vanligt. Han och hans gäng är stammisar.
Efter Arga Snickaren så blir det ju självklart Grey´s Anatomy!

En helkväll med mys och bara ta det lugnt.

Puss, puss hade bäst .

Hälsar hem till mamma, henry, petra och lillebror / är ju borta så ofta och det blir några dagar i streck, var skönt att vi var hemma nästan hela förra veckan jag och filip :D


Kommentarer
Postat av: Mamma Ann

Saknar er - puss puss...:-)



mamma

2009-11-11 @ 18:42:16
Postat av: Pernilla - Mamma till Jonas

aw :) va sött av dig!

Roligt och höra att du kikar in på min blogg varje dag ÄVEN fast det varit väldigt tråååkigt dom senaste dagarna :(



Kram

2009-11-11 @ 20:50:30
URL: http://korkbarn.blogg.se/
Postat av: Pernilla - Mamma Till Jonas

Hej. Fick ditt brev idag :D

ÅÅH gud så sött det var!!!

Använder det idag. hihi. Jätte fint.

tack så mycket.



Kramar på dig <3

2009-11-12 @ 16:01:51
URL: http://korkbarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0