Ny vecka .

Hejhej :)

Nu är det en ny vecka, igen.
Har inte haft någon helg alls, hela lördagen vart det skola och söndagen ägnade jag åt svenskan.

Idag så hade vi sovmorgon till 10.30, jätte skönt.
Vi hämtade upp Johanna vid 10 tiden.
Hon är så speciell Johanna, på ett bra sätt :D
Jag fick JÄTTE FINA blommor av henne idag, dom sitter i en vas på köksbordet nu så vi ser dom.
Sen så fick jag och filip lite godis, bilar tema --> passande eftersom vi båda tagit körkort.

Efter charken som vart stressad med en massa matlådor så vart det svenska.
Svenska = Nationella prov - muntliga.
Det var jag, Hanna, Anna, Katarina, Karro och Pontus som hade det muntliga idag.
Ja, ingen klarade att prata i 5 minuter, det var skit svårt. Man trodde att man lätt skulle klara det, men 5 minuter är as lång tid :/
Får se hur det gick, orolig.
Får jag IG på hela nationella biten så får man IG i svenska betyget och då är det ingen ide att kämpa, bara att välja bort det då.

Nu har jag suttit och planerat lite inför möte i morgon angående vårat UF - företag.
UF har hört av sig till mig, det är UF-Mässa på Gränby lördag den 21 kl: 12.00 - 16.00

Nu ska jag mysa vidare i soffan, äta något gott.
Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0