Sista lovdagen .

Hejhej :)

Idag var det den sista lovdagen, eller är fortfarande det i några timmar ..

Jag, filip, carran och moa bakade idag.
Jag och filip har ägnat lördag och söndag i bageriet.
Idag var det nästan 10 timmar.

May och Janne var i bageriet och fortsatte på sitt projekt i butiken.
Det vart verkligen jätte bra :D

Jag är helt slut.
Väggen är nära känns det som ,

I morgon börjar skolan igen, usch.

Snart så är det iaf uf-mässan på gränby, ska bli skojj och helgen efter det blir det julmarknad på stan.
Är skönt att det går så bra för vårat företag, fast ibland är det motigt.

Nu ska jag nog gå och sova ,

Känner att jag har massor att göra egentligen, men ingen kraft kvar, ingen alls.
Nära bristningsgränsen, var svårt att hålla tillbaka tårarna när du såg att jag var trött . .

Lista;
- Svenska arbete
- Kolla igenom allt med projekt, fylla i timmarna och allt
- Skriva brev
- Öppna sparkonto
- Fixa Överraskningen
-
Betala alla beställningar
- Baka mera knäckebröd
- Plugga till proven

m.m.

Nu ska jag sova ,

<3

Kommentarer
Postat av: Pernilla - Mamma Till Jonas

Haha tack :)

Fortsätter imorgon antagligen

med att ändra dom här små sakerna på bloggen.

Hihi, jag säger till när jag är med den.

:D



Kramar

2009-11-03 @ 18:24:57
URL: http://korkbarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0