Söndag kväll

Hej, och godnatt :)

Just nu sitter vi i källaren.
Jag försöker smälta allt intryck av filmen vi såg.
Den var så hilma bra och underbar , måste se den igen.
Då ska kanske Johanna med, det tycker jag iallafall.

Jo, jag börjar få en riktigt bra vän.
Fina sms och stunder, skönt att ha en nära vän som förstår en så pass bra.
Skönt :)
Du vet vem du är .


Vill bara säga att ni kan besöka Pernillas blogg och kolla vilket fint armband jag skickade till henne, hon vart riktigt glad och det var meningen :D

Nu ska jag sova.

I morgon ska Lars få sin fina tröja :D

Jag ska börja läsa Twilight också, ska börja med ettan så klart. Lovat Johanna :)

Puss och kram <3

Kommentarer
Postat av: mamma Ann

Kul att filmen var bra!!!



Puss/Kram//mamma

2009-11-23 @ 17:55:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0