söndag, sista marknadsdagen

Hejhej :)

Idag var det den sista julmarknads-dagen.
Kändes både tråkigt och roligt över att det var den sista dagen.
Det var ju som sagt kanske vårat sista marknadstillfälle om man bortser ifrån på Fyrishov i Mars.
 Det är alltid roligt att stå på marknader.

Träffade "Butiks Karin" som vi levererade knäckebröd till i Fredags. Det hade gått jättebra och hon var sugen på att beställa mer. Hon skulle snart höra av sig. Vilket låter jättebra :)

I morgon är det chark, satsa, satsa inför styckningsproven som närmar sig strax.
Vecka 50 ska vi börja med styckningsprov.
Hoppas verkligen att jag klarar det, hoppas på ett MVG i chark med vet inte. Vill inte tro att jag ska få det, då blir jag jävligt besviken på mig själv sen i såna fall om jag inte får det.

När vi kom hem så jobbade vi en timme till, kollade igenom sakerna lite bara.
Skrev upp timmarna och räknade pengarna och lite sådant.
Sen vart det en varm dusch, så underbart skönt.

God mat vart det också, fondy. Bakpotatis med skagenröra är min favorit.

I morgon ska jag hem till Gunsta.
Ska hämta Wille efter jag slutat skolan :)

Snart så är julafton här,
Har några flera julklappar att köpa, inte så jätte många så behöver inte stressa.
Jag ska försöka gå med petra någon gång och köpa lite julklappar ihop, sen ska jag gå med moa också :)

Nu ska jag mysa i soffan.
Vi kollar på fotboll/filip & fredrik/film, vi sappar runt :D

Pusspuss, bye <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0