Söndag, snart ny vecka

Hejhej :)

Den här veckan som kommer nu blir mycket, kalendern är full.
Både positivt och negativt.

Måndag
- Stycka på som vanligt, lära sig så mycket som möjligt inför det kommande provet.
- Åka till Henrik med våran beställning på tröjor.
- Katarina fyller år :)
- Packa knäckebröds kartonger till en beställning i Gävle

Tisdag
- Skola som vanligt
- Åka hem till mamma <3

Onsdag
- Nationellt prov hela dagen, skriftligt i svenskan

Torsdag
- Börja laga våra förrätter med Mattias, det är jag, johanna och carran :D

Fredag
- Skola
- Förbedera allt inför UF - mässa på Gränby , packa bilen, kartonger och lite sånt

Lördag
GRÄNBY!
- Micke fyller år, kanske åka dit om vi hinner och orkar

Söndag
- BIO! New Moon, woho!!

Någon gång i veckan ska jag försöka hinna bjuda ut mamma på den fina restaurangen som vi var på när vi firade Pontus.
Har ju inte varit hemma på väldigt länge. Måste uppdatera allt med mamma och familjen.

Idag, söndag så har vi pysslat lite.
Just nu sitter jag i fotöljen nere med filt och myskläder, filip spelar tv spel.
Han skjuter och krigar, snart kanske jag också ska vara med , filip tvingar mig.
Han skulle tycka det var kul om vi hade yttligare ett "gemensamt intresse", håller inte med om att just tv spel skulle vara det men jag kanske testar för att vara snäll.

Senare ska jag kolla igenom lite Bagarna som knäcker - uf saker, t.ex: Brödet vi har ligger i källaren, ska kolla igenom Ikea kassen, kolla lite i mina anteckningar och kolla så alla t-shirts ligger i påsen m.m.

Sitter och funderar på vad vi skulle kunna äta för mat idag .

Janne har varit i bageriet hela dagen och fixat, han och en bekant har byggt till en hörnbänk som kunderna kan sitta vid och fika. Det ska målas och läggas på dynor så är den klar sen :)

Jag och filip har som sagt små pysslat lite, jag har tvättat, vi har tagit upp båten och cyklat till julmarknaden som var i herrgårn. Mysig liten marknad.
Jag tror att vi hade tjänat bra på att stå där om vi hade haft tid och ork. Mycket folk och bilar var det.
Såg våran bekant ifrån Ulva marknaden där, hon med det långa 9meters bordet med choklad m.m.
Hon och hennes dotter var på marknaden här uppe.

Nu börjas det planeras i Österby!
I Januari så är det årliga Knut. Förra året så vann Janne och hans gäng.
Tror nog dom ska börja ses igen varje kväll och smyga runt med sina hemligheter snart.

Nu ska jag försöka komma på någon mat, sen duscha och kanske gå en sväng.
Igår morse så vart det en morgon promenad med hunden och idag vart det en liten cykeltur, skönt!
Ska försöka börja hinna med att simma nu. Inte den här veckan och inte heller nästa vecka men snart så kan jag hinna börja igen. Tatueringen är ju helt läkt så det går bra nu.
Snart så vill jag tatuera mig igen :)

Nu ska jag slita mig, bye bye <3

Hoppas mitt brev kommer snart , surprise surprise filip och fanny ;D

Kommentarer
Postat av: Mamma Ann

Puss puss...hoppas du fått en skön helg och återhämtat dig lite...du måste vara rädd om dig älskling!



mamma

2009-11-15 @ 19:48:47
Postat av: fanny

Liiinaaa ! vad har du nu hittat på ? :O <3

2009-11-20 @ 22:21:13
URL: http://annafannylundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0