Taggad vecka!

Hejhej :)

Jag har nog haft den bästa tisdagen man kan ha ,
Idag i skolan så kom aldrig läraren till första lektionen, vilket vi nästan kunde lista ut.
Inget går som det ska med hennes lektioner m.m.
Sen gick vi till de andra två lärarna vi skulle ha och fick hemuppgifter istället.

Jag, Filip och Johanna stannade i skolan i ungefär 2-3 timmar till.
Vi pluggade, satte upp flygblad om julmarknaden i helgen och lars hade "naturkunskap" för oss, han förklarade en massa om energi, det som vi hade uppgifter på att göra. Vi började skissa lite på annonsidén och frågade svenskaläraren om den såg bra, språket och så.

Vi gjorde en massa Twilight tester på internet och skrattade, skojj!
Vi hade snackat tidigare om att vi skulle gå tillsammans och kolla på New Moon igen fast tillsammans.
Fick ett ryck och reserverade tre biljetter.
Klockan 18.00 så satt vi där igen, dricka och popcorn, extra sällskap av Carina och Matilda.
Roligt var det :D

En tidig julklapp vart det också, god jul! :)

I morgon är vi lediga ifrån skolan, det stoppar oss inte för att åka dit ändå.
Vi ska ha "lektion" med Lars och möte så här efter Gränby och inför Uppsala Julmarknad.
Efter det ska vi hela gruppen hem till Johanna och fixa annonsidén och reklamfilmsidén så allt det blir klart :)

Nu ska jag kolla på Desperate Housewives och sen läsa boken :D, ska läsa på som fasen, måste komma igenom första boken och andra boken för att kunna börja läsa den tredje boken och se vad som händer.
Panik, spännande! :D



Köpt jätte vackra tulpaner till mamma idag <3


Kommentarer
Postat av: Mimii

Heej !

Nej jag har tyvär haft fullt upp hela

tiden så har inte blivit något av de..

Vi har inte hört något från hennes som

håller marknaden så vi tror inte de blir

av ! :/



Men efter jul ska jag försöka ta tag i de

men kan dock inte lova nått, sorry.

2009-11-25 @ 19:29:21
URL: http://mimiilee.blogg.se/
Postat av: Johanna

Läs på! =) Du får berätta hur långt du läser så kan jag läsa jag också och svara på frågorna du har :P =) Kramar

2009-11-26 @ 20:18:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0