Ännu en ny dag

Hejhej :)

Idag är det lördag, ännu en marknadsdag!
Idag var det massor av människor i Österbybruk.
Vi sålde hur mycket som helst, minst 100 kartonger.
Våran ideé är en succe!

Just nu sitter vi nere, jag, filip, moa och johanna :)
Strax så ska vi plugga religion och svenska.
Måste ju plugga också, blir lättare om vi gör allt ihop :D

Nu i veckan på Tisdag så är det kick-off.
UF - Kickoff på uppsala kongress. Högst upp, ascoolt!
Efter den så blir det gymnasiemässan för moa, johanna och filip.
Jag ska iväg och tatuera mig :D, as roligt!
Har längtat.

Har typ glömt bort det, har haft så mycket att tänka på nu under marknaden och allt.

Idag kom hela familjen till Österby :D
Mamma, henry och wille kom tidigt i morse, wille var så söt så. Älskar verkligen min lillebror!!
Mamma var lite ledsen, hennes mobil har gått sönder och hon var tvungen att köpa en ny idag.
Hon hängde läpp litegrann men det förstår jag. Hon har haft den länge i sol och snöstorm :P haha.
Moas mamma och pappa, pia och ove kom sen. Dom köpte massa bröd och fikade :)
Senare på dagen så var det pappa och wicke som kom. Vi små pratade lite i bageriet och dom köpte bröd och knallade sen på marknaden.

Ikväll blir det kyckling i ugnen, potatisklyftor och tzatsiki :D - gott.
Ikväll blir det fotboll också, alla bänkade framför tv:n och redo att heja!!

Nu ska vi plugga och jag ska ringa mamma, pusspuss <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

fler armband uppe nu ;)

2009-10-11 @ 17:41:48
URL: http://sweetdesigns.blogg.se/
Postat av: Mamma Ann

Mamma har köpt ny mobil - finns bild på min blogg men man ser ttyvärr inte att den är "rosa"...så fin....:-D



Wille älskar sin syster också...:-)



Puss puss mamma

Postat av: Anonym

tyvärr har jag inte fler bokstäver än de som står. om du vill köpa nått så mejla mig :)

2009-10-11 @ 19:43:54
URL: http://sweetdesigns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0