Ännu en ny vecka

Hejhej :)

Idag är det Måndag, varit Måndag, den är snart över :)

Idag så hade vi först Anders på morgonen i färskvaror.
Vi gjorde mackor till butiken som vanligt och smör.
Vi vispade utt några kilo smör och sen delade vi det på sex tror jag.
Jag och filip fick göra parmesansmör och chilismör.
Säkert jätte gott till någon köttbit och lite klyftpotatis.
Vi gjorde massor av sorter, vanligt vitlökssmör och torkadetomarer/persilja smör m.m.
Intressant och roligt :)

Sen hade vi svenska som vanligt, suck.
Elisabeth som vi har i ARL sprang på oss i korridoren idag och sa att vi skulle på teater.
Redan på Onsdag. Dåligt planerat att komma och säga det två dagar innan.
Några i klassen är lediga då och inte så kul för dom.
Vi andra som har t.ex. idrott och kött/delikatess vill ju ha våran lektion.
Men, men jag är ledig tisdag och onsdag så jag missar teatern. Synd, not!

När jag och filip slutat och kommit hem så skulle vi hämta wille.
Vi tog cykeln och hjälmen och började gå mot dagis :)
När vi nästan var hemma så ringde min mobil. TUR att jag tog med den!
UF stod det på skärmen.
Det var Kina, en kvinna som ringde ifrån UF :)
Hon ville att jag skulle gå på en intervju i morgon!!
En intervju angående UF och vårat UF företag.
Jag ifrån vårat företag och två till personer ifrån två andra företag ska medverka i morgon på den intervjun.
intervjun och bilder m.m. kommer att hamna i City - tidningen som GRATIS medföljer Unt - tidningen.
Kanske på Fredag tror jag, får se :D
Spännande, spännande!

Kina tyckte att vårat företag förtjänat att vara med och få lite reklam m.m.
Vi har inte träffat Kina personligen men hon har hört massor om oss, att det går så bra och hört om vårat projekt.
Kommer att gå as bra i morgon, få reklam om oss ut i hela Uppsala :D ASBRA!

Jag och Henry kom precis hem ifrån övningskörningen.
Gick bara bra. Fick tanka, köra e4-an, backa och parkera i massor :)
Allt gick bara bra, som vi trott!
Går bara bättre och bättre för varje gång, riktigt roligt!

Nu ska jag plugga en massa, plugga körkort och så.
Äta lite godis kanske, eller kolla om det finns någon glass , vem vet, plötsligt händer det.

PussPuss <3

Skriver inlägg i morgon om hur det gått på intervjuen :D

Kommentarer
Postat av: Mamma Ann

Lycka till idag - älskling.

Det kommer gå jätte bra - toppen med lite gratis reklam.

2009-10-20 @ 07:13:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0