Lördag, helg!

Hejhej :)

I morse blev man väckt av Wille, mamma och henry hade skickat in honom till mig.
Tidigt var det och sova ville man, men nej du.
Det var bara att kliva upp, jag skulle övningsköra till Norrtälje.
I Norrtälje skulle vi kolla på en bil och handla en massa.
Det var trevligt men trögt.

När vi kom hem där vid 13 tiden så fikade vi lite, hade familjesnack.
Lite tårar men skönt att prata ut!

Senare blev det Gränby centrum med mamma, petra och sara.
Jag och mamma gick runt och kollade efter födelsedagspresent till Liam som fyllt år idag.
Liam är Wiljams kompis som fyllt fyra år :D
Jag själv köpte då ingenting , skönt!
Sparar pengarna lite, massa mynt och sedlar i burken! Woho.
Jag har tre stycken NYA kronor som jag ska spara, spara och spara länge.

Ensam i helgen, ja.
Filip jobbar. Idag jobbade älskling 7.50 till 15.00 och i morgon jobbar han 15.00 till 21.00.
Jag ska KANSKE åka till Filip i morgon.
I morgon är det VÅRAN dag!!
I morgon firar jag och filip ett halvårs förlovning. Tiden har gått så fort :D
Skulle gärna vilja vara hos filip då, får se om vi löser det.
Jag ska se till att övningköra på dagen och kanske ta bussen dit.

Nu har jag och mamma kollat in moas affärsplan som vi ska skicka in för tävlingsbidrag.
Vi ändrade lite och fixade lite, med moas magi och min så blev den nog as bra nu :D

Nu ska jag ta det lugnt, äta lite godis och slänga iväg ett sms till filip.
Ska kolla in några bloggar också :)

Pusspuss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0