.

HejHej :)

Idag så vart jag hemma, filip fick åka till skolan själv.
Har verkligen ingen ork.

Tack och lov så är vi lediga i morgon, måste försöka att fixa svenskan, packa bröd och sånt också.

I helgen så ska jag och filip ta hand om Wille min underbara lillebror fredag till lördag.
Han ska vara här ute med oss i österby.
Han är så söt<3

När jag och filip inte varit hemma hos mig på ett tag så skriver henry sms då han pratar och ibland frpgar om när vi ska komma hem. Han saknar oss ofta säger dom :D

Nu ska vi strax kolla på Idol och sen sova.
Hoppas att jag sover bättre inatt :/

Puss<3

Skickar en hälsning till mamma som är på kryssning med jobbet, dom åker Cinderella.
Hoppas hon fångas på tv :D
Hon skulle handla av Håkan.

Kommentarer
Postat av: mamma Ann

Klar mamma har handlat av Håkan samt dansatmed Toni örving...;-)



Puss/Kram mamma

2009-09-10 @ 18:14:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0