Godmorgon

Hejhej och godmorgon :)

Idag blir det inet speciellt. Jag kanske fortsätter att söka på marknader/julmarknader som vi ska kunna boka in oss på och så.
Jag har inte så mycket att skriva här. Blir bara samma tjat eftersom vi bara har bakat och förberett oss :P

Jag ringde hem en snabbis igår för att prata med familjen.
Fick prata lite med min älskade lillebror, han är så söt.
Han kollade på barnprogram och skulle snart sova.
- Pappa läsa saga sa han.

Nästa helg ska jag och Filip vara barnvakt fredag till lördag.
Då ska han få komma ut till Österbybruk igen :D
May kanske testar att lägga honom den här gången, hon vart alldeles chockad sist.
- Han är så snäll och lugn!
Det är bara att läsa en saga och sen pussa godnatt så "läser han lite själv" och somnar sen :D

På fredag, om en vecka så är det skolfoto i skolan, USCH! - Avskyr!
Vi hade bestämt i ettan att vi har våra arbetskläder på oss i ettan och trean och i tvåan har vi privata kläder, men men blir nog privata kläder igen. synd.

Skolfotodagen så fyller Johanna 18år, så roligt :D

Farmor skrev ett sms igår om att hon kommer till Ulva Marknad på lördagen :)
Ska bli kul att se farmor igen, farfar skulle också komma, honom saknar jag jämt!!

Idag blir det till att ta det lugnt, kanske hyra en film och bara MYSA!
Ikväll däremot måste vi kolla listan, och plocka ur bilen och packa i allt som ska med till marknaden.
Typ packa om flera gånger och se till att ALLT är med som står på listan!

Vi håller tummarna om att vårat tält kommer idag!!

Nu ska jag klä på mig och sen så ska vi nog cykla upp till bageriet för att checka läget och äta frukost!

Pusspuss, bye <3


Kommentarer
Postat av: Pernilla - mamma till Jonas

ååh va bra :D

Längtar tills vi ska dit :)

Hehe, det vet jag inte. vart är det då?



Kram

2009-09-04 @ 11:12:41
URL: http://korkbarn.blogg.se/
Postat av: Anonym

ingen dålig ide faktist :) tack!

2009-09-04 @ 11:34:39
URL: http://egorsamarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0