Hata Tisdagar

Hejhej :)

Visste inte om jag skulle orka skriva något inlägg idag, men kanske kanske! :D

Jag hatar verkligen tisdagar.
Först hade vi klassråd vilket var väldigt bra.
Vi fick info om Hannas allergi vilket är bra och vi fick en lång redogörelse om hur klassen/klasser splittras och hur folk mognas olika fort och hur folk glider isär. 
Klassen har en period nu som på gått ett tag. Tråkigt eftersom vi alla snart tar studenten och det skulle vara roligare att ta den ihop om alla var sams :D
Men det löser sig nog.

Vi hade möte med Lars idag, vi alla har fått din "uppgift" i gruppen.
Johanna - sälj/administration, Filip - produktion/inköp, Carran - ekonomi, Moa - personal och jag är VD, det ni :D
Känns skönt, tror jag. Stressat hit och dit.
Nu har vi löst hur vi ska göra, vi ska ha möte en gång i veckan då vi sätter upp tider då alla jobbar och hur länge, eftersom vi kommer att dela pengarna på antal timmar man jobbar så måste det bli så lika som möjligt för alla.

Nog snackat om projekt, försöker stänga av.
Jag har ingen avstägningsknapp, inte heller någon stressratt som man kan vrida ner.

Mamma och jag var på Ikea igår, vi satte oss i typ som ett vardagsrum och snackade en massa.
Pratade om projektet, livet, mig och mina år jag gått utan psykolog m.m.
Vi pratade om hur jag skulle kunna vrida ner stressen och allt.
 Älskar dig mamma, var riktigt skönt att umgås ordentligt igen <3

Måste skicka en hälsning till Jossan OM hon läser detta.
Ni är underbart söta, det glittrar om din ögon :)
Som du sa, vi måste "leka" någon dag :D , umgås lixom.

Jag ska duscha, plugga, lägga wille, tvätta och sen hinna varva ner någon timme, med denna planering så blir jag uppe in på småtimmarna. Får se hur jag ska göra .. 

Filip är hemma och tränar fotboll idag så jag är hemma i gunsta och får sova själv i natt.
I morgon ska vi producera knäckebröd i Österby Hembageri.
Har mycket att baka, har fyra sorter kvar att baka och det ska vara 6liter av varje, en deg tar ca 3timmar.

Nu ska jag fixa, har några frågor kvar i häftet om Judendomen som det är prov på så småning om.
Ska renskriva och skicka till mailen så jag kan skriva ut det sen ..

PussPuss <3 

Kommentarer
Postat av: Mamma Ann

Alltid mysigt att umgås med dig...:-)



Puss/kram mamma

2009-09-23 @ 16:13:44
Postat av: Josefine

Sötaste Lina, Tack ska du ha!! Du är underbar min fina<3

2009-09-24 @ 16:58:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0