Långt inlägg

Hejhej :)

Har inte kunnat skriva på ett tag.
Inte orkar snarare.
Idag så har det varit skolan, gjort mackor på morgonen och sen efterätts pajer.
Såg goda ut, en med äpple, lingon och kanel och en med hallon och blåbär.
På svenskan har vi Hanna, vi trodde hon hade blivit slagen.
Men hon hade dragit ur en visdomstand och var alldeles blå i ansiktet.

Efter skolan så to vi bussen ner på stan och filip skulle hem.
Jag gick och simmade.
Riktigt skönt, inte tänka på något alls.
Bara simma.
Man känner sig så lätt, det är så grymt skönt!
Simmade en timme.
Jag pratade med Eva vid bussen tidigare, hon simmar 45minuter
1 gång i veckan och har gått ner två kilo på två veckor.
Jag ska försöka börja simma oftare, och kanske gå flere längre promenader.
Några kilon skuller gärna få försvinna.

Igår/Söndag så åkte jag, mamma och wille till Gottsunda.
Wille har simskola där.
Jag var i vattnet med wille och mamma satt på land.
Roligt, roligt :D

Vi har planerat nästa vecka, då blir det packning av alla beställningar
och så blir det marknad!
Äntligen blir det marknad igen.
Skönt att det händer något, att vi får tjäna lite pengar!

Jag ska beställa ett skit fint armband utav en tjej som också har UF företag.
Kommer att bli jätte fint!!

FANNY <3
I morgon fyller Fanny 15år, roligt!
Jag har packat ner allt som vi ska slå in i morgon.
Jag och filip har shoppat :D
Ska bli skojj!
Sötunge Fanny blir bara äldre och äldre :D

Nu ska jag plugga.
I morgon är det prov, Judendomen.
Ska läsa alla instuderingfrågor, boken och mina anteckningar.
Skulle ha övningkört men jag körde en sväng i morse.
Ska hem på Onsdag och köra resten av veckan.
Ska se till att simma någon dag till i veckan.
Nästa vecka blir det verkligen inget övningsköra.
Måste plugga körkort också, några prov ska göras ikväll också!
Massor att tänka på.
Ska också renskriva beställningarna som vi fått ifrån Ekebygymnasiet.
40 kartonger blev det som mest.
Ska lägga ut en lista i jul också.

Jag är grymt stolt över de som jag har projektet ihop med.
Alla jobbar och sliter, producerar och planerar.
Carran, Moa, Filip, Johanna och jag.
Vi har lyckats grymt bra!

Nu ska jag plugga, plugga och plugga.
Usch!
I morgon bär det iväg till Österbybruk.
Fira Fanny, paket, mat, tårta och födelsedagssång :)
Nu ska jag fixa tända några lampor, börjar bli mörkt.
Deprimerande att det börjar bli mörkt, var ganska så mörkt när jag drog upp rullgardinen i morse, då vart jag inge glad. USCH!

Nu så ska jag slita mig, bye bye - puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0