Lördag

Hejhej :)

Vaknade tidigt, försökte somna om men kunde inte.
Låg någon timme i sängen och tog det lugnt, planerade lite i tankarna.
Sen efter någon timme så smög jag upp för att duscha.
Som tur var så vaknade inte filip :D

Efter dushen så smög jag ner igen, han sov fortfarande.
När han sover så sover han, min älski <3

Idag har vi inte gjort något speciellt.
Jag planerade för att åka hem till mamma i Gunsta.
Vi tog oss till bageriet och käkade frukost :)
Jag och filip hjälptes åt att packa lite smakprover av vårat knäckebröd,
mamma ska ta med sig smakprover till sitt jobb :D
Hoppas dom beställer några!

De som jobbar bakom kassan i Österby Hembageri får en massa frågor om vårat knäckebröd!! :D
De säger att vi ska stå i Österby på julmarknaden, det är den 8 oktober till den 11 oktober.
Fyra hela dagar, kommer att bli asbra!

Filip hängde med mig hem idag, fast han egentligen inte skulle :P
Så vi tog det lugnt när vi kom hem hit, vi la oss i en varsin soffa och hyrde en film.
Shopaholic, asbra film :D

Jag och filip hjälptes åt med maten, mamma också på ett hörn :D
Det blev klyftpotatis med kyckling, grillad kyckling!
Filip grillade i mörkret och jag tände alla ljus vi har inne i köket, mysigt!

Nu sitter vi i vardagsrummet och kollar på tv.
Jag hejar på Karl-Petter på Kändisdjungel, fan, fan om Jannike vinner!!

Nu ska jag stänga av datan.
Har bokat ett armband ifrån Nathalie på www.sweetdesigns.blogg.se LÄNGTAR!

Pusspuss, bye :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0