onsdag idag ..

Hejhej :)

Idag har det varit en lugn dag, skönt, äntligen!
Hade bara en lektion i morse som vanligt på onsdagar.
Skönt att få sluta 10.20 och sen åka ut till filip.

När vi kom hit hem så gick vi med Bamse till bageriet.
Hälsade på alla som var där.
Träffade Jossan, äntligen!
Hon har varit utomlands och vi har gått i omgångar om varandra och inte träffats på länge.
Hon är söt hon, kär är hon också :D

Vi gick hem med Bamse och tog det lugnt.
Kollade på film och funderade på vad vi skulle handla hem till middag.
Det blir grillad kyckling med sweet chili marinad, klyftpotatis och tzatsiki!
Mumsfillebabba, gott, ******* i munnen när man äter det!! :D

Jag har fått en massa mail angående vårat projekt, är en lång väg på väg!!
Är snart uppe i våra 100 timmar, as skönt.
Vi är så duktiga så :)

I morgon är vi lediga, skönt!
Vi KANSKE ska på bio, om inte så blir det i helgen.
Måste varva ner lite, man kan tro att man hinner det när man är ledig och så,
men nej, är riktigt slut i kroppen.

Måste gå och kolla min allergi också, försöker komma ihåg så fort
vi ska äta och så att jag ska ta tablett eller laga med lactosmjölk/grädde m.m.
Inte lätt!

Jag har hittat jätte roliga smycken på en blogg,
hon gör smycken som sin projektgrej, så som vi kör knäckebröd.
Kolla in hennes smycken på: sweetdesigns.blogg.se

Jag ska köpa ett armband av henne :D
Hon bor i gävle och hon skickar smyckena, portot kostar ca 6kr.

Nu ska jag upp och hjälpa filip med maten.

Puss & Kram :)


Kommentarer
Postat av: Pernilla

hihi tack :D

i love armbanden :)



<3

2009-09-16 @ 22:11:15
URL: http://korkbarn.blogg.se/
Postat av: Mimii

Heejheej !

Jaha va kul, jo då menar du en kuvertväska !

Jag håller på att få ihop en sån nu så jag

ska förstå hur allt får ihops sig :)



Men jag lägger upp bilder när jag är klar med den !



kram

2009-09-17 @ 10:14:31
URL: http://mimiilee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0