Unt Besök ,

Hej :D

Nu har jag slappat lite i soffan.
Kollade på Glasblåsarens Barn, bra men skum film.

Igår så kom Filips utbytesstudent ifrån Kina hit.
Jack heter han och är - 93.
Jätte rar och snäll kille.
Han hjälper till med ALLT och säger tack hela tiden :P
Han packade varorna när vi handlade, han bar kassarna, han dukade undan tallrikarna efter vi ätit, han ville diska också men då sa vi nej :P

Idag kommer fotografen ifrån Unt hit till Österby.
Hon ska fota mig, filip och moa när vi bakar i bageriet.
Kanske kineserna också blir med på bild, vem vet :)

Jag fick mail ifrån Julia, hon som skriver artikeln om oss.
Artikeln blir verkligen as bra!
Klockrent skrivet.
Ska fråga fotografen idag om hon vet när det hamnar i UNT.

Idag så följer ju moa och hennes kines - Ting Ting med ut hit för att kunna vara med i bageriet.
Sen ska dom äta här och kanske sova över också :)

Nu ska jag nog kolla lite mera på tv, sen måste jag ut och fortsätta måla.
Sen klippa ut flera bokstäver i rutigt :D

Puss, bye :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0