vänskap för livet <3

Hej :)

Här hemma är vi allihopa trötta och sega idag.
Uppgång klockan 7.00 - 8.00 för att äta frukost och göra oss i ordning.
9.20 rullade bilarna mot Arlanda.

Just nu, i detta nuet så har dom flygit i ungefär 3 timmar.
Ting-Ting och Jack grät mest.
May försökte hålla sig och jag lyckades hålla tillbaka.
Jag tycker det är skönt att dom grät, det var som ett bevis för att dom haft det bra och att dom trivits hos oss :)
Skönt att veta att dom tycker om oss.
Jag trodde inte att det skulle bli så här bra.

Vi lovade varandra att vi ses igen <3
Vänskap för livet, det hoppas jag :)

Nu, idag, resten av dagen så blir det fotboll och sova tidigt.
Blev inte mycket sömn igår då vi hade grillfest i skogen :)
Jag försökte sova vid 00.00 men gick inte eftersom lyset skulle vara tänt till filip som skulle vingla ner :P
Han kom ungefär klockan 01.30 och väckte mig.
Mysigt? Nej!

Jack och Ting-ting la sig omkring 22.30 för att orka upp idag.
Dom packade och vägde sina väskor och fixade i morse.
Innan vi åkte mot Arlanda så tog vi en massa kort.
Allihopa hade kameror som skulle fotas med.
Kort på familjen med Jack och kort på oss vänner ihop.

Ikväll blir det fotboll.
Jag och filip ska cykla till Film.
Skönt :)

När vi kom hem ifrån Arlanda så hyrde vi en film.
Wallander - Vålnaden.
Jättebra.
Jag tycker att Wallander - filmerna är as bra.

Mamma och familjen hämtade hem husvagnen igår.
Vet inte vem som var lyckligast, Wille eller Mamma?!
Mamma älskar att åka husvagn.
Känns som att det var igår som ställde in den inför vintern.
Tiden går fort.

Nu ska jag hitta på något, vet inte vad :)
Puss och adjö <3


MORMOR en hälsning till dig;
Anton, Katarina och lilla Alvar tycker jätte mycket om sängen.
Den var perfekt :)
Dom vart väldigt glada.
- Tack Mormor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0