-

Hej :)

Jag skriver inte ofta, jag vet.
Tänkte bara uppdatera lite, utav allt jag kommer ihåg som hänt sens jag skrev sist.
Inte mycket :P

Jag har varit ledig hela veckan, slutade jobba förra helgen.
Blir lite extratider framöver, ska jobba i morgon och på onsdag.

Jag, Moa och Filip är på full rulle med företaget.
Vi har setts och fixat affärsplanen som snart ska skickas in och anmät oss som ett företag.
Jag har tagit upp Karins beställning och ska ringa tillbaka till Niklas och se hur mycket dom vill ha.

Jag och filip har haft mycket mail-kontakt med Villa Olivia gården i grekland, där anette och kurt lever.
Vi har bytt frågor och svar med varandra och skrivit hur det är med vädret och allt möjligt.
Snart så åker vi mot grekland. Ska bli skönt.

Efter Greklandsresan så ska jag bo lite hos pappa.
Ska hjälpa honom att få fram hemmet igen efter all renovering och bygge.
Vi ska göra om i vardagsrummet och fixa i ordning badrummet.
Jag vill fixa lite ute också, inte vackert.
Men det blir ett senare projekt.


Vi - Bagarna som knäcker ska anmäla sig till en Julmarknad också så fort vi är registrerade :)
Vi ska stå i Österbybruk den 8/10 - 10/10 hela helgen, fredag-lördag-söndag.
Roligt! Kan vi julpynta med apelsiner, granris och ljus (eftersom vi ska stå ute).

Nu ska jag nog börja röra mig upp till bageriet, kolla hur det går för dom och gå över till Elinor och fixa en beställning. YES!

Hej då, skriver kanske igen innan vi flyger iväg.
Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0