ännu en dag är förbi

Hej :)

SKÖNT att dagen är över ,
Just i detta nuet så sitter jag i fotöljen, filip dammsuger efter att haft ner en "glasform" med ljus i.
Vi befinner oss i Österbybruk och det snöar ute.

Idag gick allt bra på jobbet, precis som vanligt.
I natt sov jag som en stock, var nog för att jag gick upp tidigt igår + att jag tränade på eftermiddagen.

Efter jobbet så åkte jag med Karins beställning till hennes butik.
Hon var så glad och pigg.
Riktig gullig "dam/tant".
Vi pratade riktigt länge.
Hon visade allt nytt hon fått hem, allt ifrån godis till renhjärta.
Fick provsmaka skorpor och solrosfrön som hade chokladöverdrag över sig i olika färger.
GOTT!
Hon tyckte att jag snart skulle komma tillbaka :)
Var så trevligt så.
Jag fick en påse med lavender, hon tyckte att jag skulle göra något med det.
Luktade gott iaf :D
  Ska snart tillbaka till henne, hon ville ha mera bröd nästan på en gång.

Ikväll händer inget speciellt.
Jag har tidigare efter vi kom hem, fixat med alla projektgrejer.
Fixat timmar och skrivit i boken om pengar och beställningar.

Jag ska nog mest ta det lugnt.
Nu försöker jag att sluta med godiset.
Mamma och jag diskuterade igår kväll.
Jag ska nog sluta äta pasta/potatis/ris och sådant, äta med grönsaker och bara kött/kyckling/fisk/skaldjur och sådant.
Hade funderingar på att byta ut lunchen till "shake".
Dom på jobbet rensar kroppen, min chef Pia har bara levt på "shake" sen jul.
Finns alla möjliga smaker.
Carola drack idag en med smaken persika och hallon. - Luktade gott.
Dom ska beställa/köpa smakerna vanilj, hallon - skogsbär och sen kanske choklad.
  Ska fundera vidare på det där med "shake".
Jag ska iallafall simma på onsdag med mormor igen :D
Ska försöka simma på måndag själv. Så det blir varannan dag, lite sådär.

Nu ska jag kolla om det finns frukt.
Annars ska jag köpa det när vi åker iväg för att handla.

Bye, puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0