efterlyser medvind !?

Glad alla <3 dag på er alla!

Idag har vi varit ute hela dagen.
Jag, filip, janne, fanny, jonas, susanne, anton, katarina, marcus och sofia.
Alla vi tog oss ut till skogen.
  May är förkyld och hostar jätte mycket så hon orkade tyvärr inte.
I morse kl 10.20 åkte jag och filip skoter till skogen, eldplatsen vid sjön.
Alla andra sågs vid 11.00 och började gå.

Filip började göra upp en eld och jag letade fram två bänkar, la på granris och fårskinn.
Gjorde en fin vedhög och tog fram all dryck, korv och tillbehör och ställde i snön.
Vart jätte mysigt!

Vi hade väldigt roligt.
Mycket skratt och eldande.
Vi gjorde en jättestoooor och hög rök innan vi skulle gå.
Då eldade vi upp ALLT!
All granris la vi på och det vart en riktigt stor och hög rök/brasa.
Janne var nyfiken och kollade isen som inte gick att gå ut på.

Nu är vi hemma, och klockan är lite efter 16.
Nyduschade och jag har pyjamas på :P
Ikväll klockan 18.00 ska filip åka till T-shirts Henrik med våra tröjor.
Dom måste göras om och innan mässan.
  Jag ska börja skriva på två tävlingar som vi ska skicka in våra bidrag till.
Sen ska jag planera en massa.
I morgon blir det buss in någon gång :D
Måste kolla upp allt.
Är taggad för ett nytt ställe.
Ska också skriva i ordning en snyggt och bra Cv för att skicka runt.
Har tänkt ut några bra ställen.

Nu ska jag kolla in Uf´s hemsida och börja skriva ,
Bye .

Puss

Bilder kommer senare, lovar.
Fotade MASSOR i skogen, på alla, på elden och m.m.
Kommer kanske senare idag eller i morgon :)


Jag längtar efter att få åka bort.
Skulle vilja åka till en stuga långt bort.
Stänga av mobilerna och sitta vid en öppen brasa.
Åka slalom, skoter och glömma tiden.
Skulle vara skönt med sabbat sår.
Det är härligt att kunna få ha lite medvind ibland .. undra när den kommer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0