lördag,

Hej :D

Jag och filip sitter nere.
Har precis ätit frukost :)
Filip funderar på om han ska tända en brasa.
Men istället så började han spela tv - spel nu :P

Idag vet jag inte vad som händer.
Vi tänkte kanske åka skoter, hyra någon film eller något, jag har ingen aning :P
Man får ju inga ideér ifrån filips sida heller :)
  Jag skulle vilja gå och kolla på Avatar 3D men den salongen håller på att renoveras.
Det är lite typiskt.

Har sms;at mycket med Johanna och Katarina.
För Katarina och Anton så börjar det närma sig nu :)
Spännande.
Jag har erbjudit mig att hjälpa till med hundarna och städningen sen :)
När jag ändå börjar på Coop sen så blir det senare arbetstider så då kan jag åka buss.

Nästa vecka så är det sista veckan på Goda Mackan.
På onsdagen så är det mässutbildning på fyrishov inför mässan.
Ska bli roligt.
Vi alla i projektgruppen ses igen och så :D
Vi ska få se hur man gör med sin monter, tyger, lampor, golv.
Man ska få önska vilken monter man vill ha, så det måste vi bestämma oss för :D

Ska skriva till Katarina nu och fråga vad hon ska göra idag när Anton jobbar.
  Senare så kommer May och Janne hem, ska bli spännande att höra vad dom tyckte om Björn Skifs igår :D
Fick sms när dom var på plats, dom var jättenöjda med sina platser :)

Ska sluta nu,
Puss
Bye <3

Kommentarer
Postat av: Pernilla - Mamma till Jonas

Han är ju lik sin far ;)

2010-02-06 @ 13:47:53
URL: http://korkbarn.blogg.se/
Postat av: Pernilla - Mamma till Jonas

Ja :D man hör verkligen att det är pappa han säger!

VÅr stora bebis . Hihi



Tack desamma :) <3

2010-02-06 @ 13:49:57
URL: http://korkbarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0